Een jonge creatief creëerde gedurende 1 jaar elke dag een printadvertentie!
Solomon Tsitsuashvili is de naam en deze jonge creatief bleek voldoende verbeeldingskracht te bezitten om dit drieste plan uit te voeren. Iedere dag, 365 dagen van het jaar een printadvertentie verzinnen. En ook nog maken. Logischerwijze heet zijn project 365daysofcopy.
De advertenties zijn fictief, maar Solomon koos voor grote merken als Airbnb, Nescafé, FedEx, Toyota en IKEA om zijn uitzinnige en grillige fantasie op los te laten. Bekijk de prachtige voorbeelden van creativiteit in print.
Zie ook Instagram #365daysofcopy
Bron : Il était une pub, Bored Panda
Lees ook onze andere artikels over creativiteit:
- New! Printed electronics
- 51 funny and creative magazine advertisements
- Hoe ziet de perfecte advertentie eruit?
- Cannes Lions: Onze 6 favorieten
- Live from Cannes: onze StuMPA-winnaars
- Effectiviteit creativiteit gehalveerd in vier jaar