21 september de start van de herfst? Daar viel gisteren in Villatitude alvast weinig van te merken. Integendeel zelfs, met tientallen sombrero’s die de magnifieke tuin bevolkten en een stralend zonnetje leek het eerder op een hete zomerdag in Mexico City.
Na de obligate mojito of caïpirinha als aperitief riep Dirk Schyvinck, Director Marketing van Magazine Media bij Febelmag, de genodigden naar binnen om de Big Wraps te onthullen. Alpha Women, Top Shoppers of Action Men… na een halfuurtje hadden ze geen enkel geheim meer voor de aanwezigen. Of het moet het grp-tarief van bepaalde Big Wraps zijn… Ze worden immers maar per twee in de markt gezet en dat voor een beperkte periode.
Na de presentatie konden onze sombrero’s een toast uitbrengen en zich te goed doen aan …. wraps (uiteraard). Warm of koud, met vlees, vegetarisch of zelfs als pannenkoek … ze vielen stuk voor stuk in de smaak. Een voorbode voor die andere wraps?
Bekijk de foto’s hier: