Surf naar

WeMedia

Thumbs up voor C&A

Het ‘Like Ad’-project van C&A kwam er in samenwerking met bureau DM9DDB, Microsoft en Tim. Het betreft een advertentie die print en digitaal combineert. Wie zich had geregistreerd via Facebook, kreeg thuis een exclusief exemplaar van het blad waarin de advertentie stond. De advertentie toonde twee looks en vroeg de lezer te kiezen. Wanneer je de like-knop van een ‘look’ aanklikte, zag je een licht opflikkeren met het aantal stemmen die er voor jouw keuze al waren.

Het speciale magazine waarin de advertentie verscheen kreeg immers de nodige elektronica waarop ook informatie van geregistreerde personen opgeslagen kon worden. Zo resulteerde elke like in het magazine in een post op de tijdslijn van de persoon in kwestie. Alle likes werden ook doorgestuurd naar een scherm in het Morumbi Shopping Center waar de uitverkoren outfit te zien was. Via deze campagne kon je als consument dus via de ‘like’-knop in interactie te treden met de nieuwe collectie, zonder ook maar één device ter hand te moeten nemen. 

 

Print Friendly, PDF & Email